WEEK SUMMARY #6


17.08.2015 - 23.08.2015

Piosenka tygodnia:
Alina Baraz & Galimatias - Fantasy


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ogromną gafe popełniła agencja odpowiedzialna za wizerunek marki Żytnia w social media. Na ich facebookowej stronie, pojawiło się zdjęcie, przedstawiające zabitego mężczyzne przez ZOMO w Lubinie, w 1982 r. Fotografia jest autorstwa Krzysztofa Raczkowiaka, który o ruchach marketingowych z wykorzystaniem jego zdjęcia dowiedział się z mediów. "Gdy wieczór kawalerski wymknie się spod kontroli. Wina Żytniej?" - ewidentnie za całe zajście spółka Polsmost powinna wziąć odpowiedzialność i przygotować kampanię przypominającą o wydarzeniach ze zdjęcia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Figura woskowa Nicki Minaj w Madame Tussauds w Las Vegas ma zwiększoną ochronę i monitoring. Wszystko przez to, że mnóstwo osób robiło sobie zdjęcia udawanego seksu z figurką, która swoją pozą kusiła zwiedzających. Woskowe rzeczy można bardzo szybko i łatwo zepsuć, więc by cieszyć się dłużej Nicki Minaj wyciągniętą z teledysku Anaconda, trzeba zaostrzyć ochronę. Sama Nicki jest bardzo zadowolona ze swojej podobizny. Na jej instagramie można zobaczyć kilka zdjęć gdzie pozuje "sama ze sobą".




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Fakt znów wziósł się na wyżyny swego kunsztu dziennikarstwa, lecz tym razem pobił już wszelkie możliwe granice. Na okładce, redaktorzy umieścili zdjęcie dziewczynki, która chwilkę przed zrobieniem zdjęcia dostała siekierą w głowę. Dziewczynka po przewiezieniu na pogotowie zmarła. Złapany mężczyzna okazywał brak emocji i ludzkich odruchów. Zachowywał się tak, jak gdyby nic się nie stało. Na dniach odpowie przed sądem za zabójstwo. Ale jakim trzeba być idiotą, żeby w gazecie publikować zdjęcie zrobione zaraz po akcie zabójstwa. A rodzice mogą kupić i mieć pamiątkę? Nie kupujmy faktu, nie dajmy im zarobić na ludzkim nieszczęściu po raz kolejny!



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 komentarze:

  1. Fakt przeszedł samego siebie. Zawsze zastanawiałam się kto to kupuje, szkoda by mi było nawet 1 zł na taką "gazetę".

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcia od końca - ludzie są okropni. Źle się na to patrzy.

    OdpowiedzUsuń

INSTAGRAM

@lebio.pl